Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Tersentuh Perasaanku...

Eww...eww....Ada 1 lagu yg wat aku tersentuh....Adoyai....Sediss betul lagu nih....Aku rasa korang pon salu dgr lagu nih...Tak silap aku pernah share video klip dlm entri aku yg lepas...So, kali nih aku nak kongsikan lirik lagu lak...Meh² kita share sama² dan hayati senikata lagu nih...Pasti lentok punye....ZaaaaaSSSS!!!!!

Saat Terakhir - ST12

Tak pernah terpikir olehku
Tak sedikitpun ku bayangkan
Kau akan pergi tinggalkan kusendiri

Begitu sulit kubayangkan
Begitu sakit ku rasakan
Kau akan pergi tinggalkan ku sendiri

Dibawah batu nisan kini
Kau tlah sandarkan
Kasih sayang kamu begitu dalam
sungguh ku tak sanggup
Ini terjadi karna ku sangat cinta

Inilah saat terakhirku melihat kamu
Jatuh air mataku menangis pilu
Hanya mampu ucapkan
Selamat jalan kasih

Satu jam saja kutelah bisa cintai kamu;kamu;kamu di hatiku
Namun bagiku melupaknmu butuh waktuku seumur hidup
Satu jam saja kutelah bisa sayangi kamu... di hatiku
Namun bagiku melupaknmu butuh waktuku seumur hidup
di nanti ku......



NOTE: Eww...Eww...Tersentuh perasaan ku krn kamu....

Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

1 comments:

cikNiarun said...

ooh..xtau aku lagu nih~

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...