Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



I'm Guilty

Uwaarghhhhh!!! Saya dah wat salah ngn hubby saya aritok sampei nya merajuk dgn saya....Sowie hubby, amek ngaku amek salah wat nya cemburu....Amek janji sik wat agik eyh...Amek sayang hubby sowang....Mek janji sikkan wat nya cemburu gik....Amek cyg nya eyhhh....

Adoyai....Risau saya eyh....Rasa bersalah pun ada wak, p saya asa saya lom pun wat menda yg srh nya cemburu...Saya baru nak buat p sik jadi..Kah³....Adoyai...Hubby boh tatut eyy....Mek cyg nya corang jak....Nya corang jak...Mek janji....


NOTE : Paling saya risau la mun org tsayang saya merajuk...=(



Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...