Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Not Good Well

Eww....eww......Saya sik sehat ey pagi tok....Semalam penyakit dtg balit eyy...Sik pat tido saya entam sesak nafas...Aduh heh....Pagi tok lain rasa jak eyy, sora pun berubah jadi sengau...kah²...Nak dtg demam kali....Dah semalam aher da jak tido entam gi nengok dad saya bertanding hadrah ngn anak² didik nya eyy....Hope berjaya lah, bab malam tok bok result pertandingan daknya di umumkan...Ahaks~ seronok wak gi nangga daknya bertanding...P sikpat nak capture pic sebab saya duduk nun kat belakang sekali...keh³.....InsyaAllah, mlm tok mun berkesempatan saya akan capture pic k takorg diat owtey...Ehehehee (",)

Sik nyaman na kakar ngn org sora sengau tok eyy....Adoyai...Pelik da jak sora mun kita sik sehat nak ow...adush~


NOTE : Sengau pun sengau ler....kah³......



Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...