Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Tawen Jak².....

Mr. & Mrs. Bear pon tawen...eyyy...eyyy


Ahaks....Nang musim owg tawen jak² musim start awal tahun tok eyh.....Sia sinek jak jemputan owg tawen sampey dad saya pun susah nak kekal di umah atas jemputan owg....Mun tunggal menunggal saya apatah agik, ada² jak nok mok tawen....Malam tok da gik sowg tunggal saya tawen p jauh nun di miri.....Eyy....eyyy....Mok pergi jauh ba p mun sik pergi lak tatut wak lak time kita tawen sikda owg mok agak.....Keh³.....Tgk lok la camnie, malu wak saya nak hadiri majlis org kaya raya tok...Kawen pey kat hotel segala...Mun dah tawen di hotel ne pat k baju sebarang nak ow lak eran org kaya raya nengok kita yg sederhana tapi cool jak tok...hua³....Erm....tawen...tawen jak².....berebut owg nak tawen ngepung miak cuti sekolah jak gik ni ndak nya.....Ekonomi sik stabil ukan penghalang bg daknya nak tawen nak ow....hahahaha...adeh...merepak dah saya tok...Apa² pun happy wedding Day lah wat abg saudara saya yg tawen mlm tok lak...En Abang Iskandar B. Abang Zulwalikh....Saya doakan moga bahagia sehingga ke akhir hayat...Ahaks.....


NOTE : Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...


Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...