Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Kenak TAG duhal saya

Ewww...Ewww....Knk tag duhal saya....Buat² sik tauk duhal knk tag oleh sis angah....Adeyyy...Ehehehe....P sikpa la..Cik angah merik saya tag ya tanda nya ingat ngan saya lah nak ow....By the way, makceh sis merik saya tag....P nengok soklan tag ya soklan cepuh emas jak eyyy....Keh³....Bisa buat saya pusing kepala....keh³.....Owtey ler sis, tok mek menjawab dgn sejujurnya tag dari ktk keyh...keyh.....keyh......Ahaks~ Here we goOooo :-

1.Bekas kekasih saya adalah :
MyEm0.Com# Takleh nak sebut. nanti ade yg cemburu....keh³.....

2.Saya sedang mendengar :
# Hotz fm...Lebih hangat drpd biasa...keh³MyEm0.Com

3.Mungkin saya patut :
# Makan?? Yessss....y not???


4.Saya suka :
# tidurrrrrrr...Katakan ya untuk tidur yg lena...keh²
MyEm0.Com

5.Sahabat-sahabat baik saya :

semua dah lost contact

6.Saya tak paham :
MyEm0.Com Bila ada yg penting diri sendiri

7.Saya kehilangan :

Kasut barbie yg hubby saya bagi...eww...eww...



8.Ramai yang berkata :
Ko bila nak berdua?? kui³MyEm0.Com

9.Makna nama saya :
cerdik & cerdas

10.Cinta itu adalah:
# anugerah yg terindah....

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
# merindui saya dan sedang menanti kedatangan saya...feewiittt! =p

12.Saya akan cuba :
# usaha dapat duit lebihMyEm0.Com

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
# kekal ABADY.....

14.Telefon bimbit saya :
:MyEm0.Com: Sony Ericson....eww...ewww

15.Bila saya terjaga dari tidur :
Tgk hp samada ada msg or miscall atau tak? keh³

16.Saya paling meluat apabila :
# tgk org ngengada.....

17.Pesta/Parti adalah :
# kureng berminat untuk itewwwMyEm0.Com

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
# anak panda....eww...ewww

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
:MyEm0.Com: zaman remaja

20.Hari ini :
# biasa² ajo....

21.Malam ini saya akan :
# tidur lebih awal kot....

22.Esok pula saya akan :
Kerja seperti biasa....

23.Saya betul2 inginkan :
MyEm0.ComPercutian yg romantik bersama yg tersayang.....

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
# betulkan apa yg patut kat muka...keh³

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
# musti ler shopping!!!!

26.Makanan Barat atau Jepun :
# Erk? Takde choice?? Masakan mak takleh eyh???

27.Bilik yang terang atau gelap :
# samar² tetapi romantik...keh³

28.Makanan segera adalah :
mee maggi....yummy²MyEm0.Com

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

# yesss....May i help u sir/ms ?? keh³

30.Siapa yang anda nak Tag?

Ewww...Ewww...Saya paling suka soklan nih...Eww...eww...Sila tunaikan tags anda, Jgn buat² tak nampak nama² yg tertera tu eyh......keh³...Selamat menunaikan hutang...ekekeke.....

(1) Sis yantea

(2) Sis Atiey

(3) Sis no3notz

(4) Bro AzRoLs

(5) Sis HuruLAini

(6) Cik Ian

(7) Bro Aliff





Photobucket

Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

4 comments:

HuRuL_Aini said...

aii...kena tadik x nampak pun nama kmk...ehehe....
okie2, klak mek polah insyaAllah...ehehe

:: qaseh_abady :: said...

ada...pandang 2-3 kali bok nya nampak...keh²...Selamat menunai hutang...keh³...

Aliff said...

ehhh.. knk tag ehhhh.......

yarn said...

perghh..ada kenak juak?? erm, later2 la tunai utang keh... ;p

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...