Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Sony Ericson Punya Pasal!!!!


ApE mAcAm??


Wew! wew! Sekarang nih aku tgh ade angan² nak tukar hp...Ekekekeke....Staff aku punye pasal lah ni....Dia hasut aku srh beli sony ericson yg dalam pic tuh....Full lamak!!! Cantek wey....Bkenan gak aku nengok...Hui³.....Sekarang ni aku guna n95 jer....Rase² nak gak perubahan...Ehehehe...Sekali sekali guna hp yg takde slide punya.....Ehehehehe....Tp syg gak ler hp yg aku ade sekarang nih....Byk dah bebakti untuk aku....ehehe....Tgk design hp sony ni pon boleh tahan erk....Wow! wow! west~~~~ kah³.....Nanti² pertimbangkan hp nih dulu.....Fikir masak².....Kalau fulus cukup boleh ler tukar erk....Ehehehe.....Budget².....Kene di urus dgn bijak....Ahaks~



NOTE : Translet dr bhsa sarawak tpaksa tukar ke bm...huhuhu.....



Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

3 comments:

GeNeRaSi MaLaYSia said...

design tepon tu mmg lawa..tak dapat dinafikan...namun apa kn daya..duit poket ku tak cukup..hohoho

:: qaseh_abady :: said...

ekekekee.....

nurain said...

erm..aku cuma pki w66oi..huhu

xmampu bli yg gtu

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...