Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Saya Kenak Patuk Ular!!!


Eww.....Eww....Saya kenak patuk ular eyyy!!!! P so far, syukur Alhamdulillah sikda pa² la...Sikda sebarangan kecederaan di alami sebab ya hanya mimpi semata²....Kah³....Saya penat bgn pagi tek eyy....Apa saya mimpi kenak kepung ular yg cam lam gambar atas nun...Tatut saya eyyy....Sia sinek saya lari lari dari ular ya, laju gik ular ya ngepong saya...Ish³....Tatut saya eyyy.....Dah saya nekik tiang pun ular ya seh dapat ngejar saya...Sak org lain dlm mimpi ya sik juak kenak kejar ular, p saya sorang yg kenak kejar ular ya...Tatut eyyyyy.......Penat² saya berlari eyh, tauk lah tek org tatut kenak kejar nak musti la salu nengok musuh yg kat belakang...P bila saya nengok ular ya ilang....Jeng! Jeng! Jeng! bila tgk depan tub! tub! knk patuk ular kaki saya.....uwarghhhhhhhhhhhhhh!!!!!!

Kata org tua², mun mimpi knk kejar ular da maksud nya....Ehehehe...P sik tauk la sejauh ne kebenaran nya nak ow.....Suatu kebenaran atau hanya satu kebetulan??? Eheheee...Bila bgn jak dari tidur saya terus ceta ngn mom saya, tauk pa di padah nya??? " Bah, fhm² jak lah pa maksud ya "...ewww....ewww....P nang benar pun mun hal nok "sigek" ya...shutttt!!! boh bicin ilak k....Dgr org lain lak...ekekekekee....


NOTE : Suatu kebenaran atau hanya suatu kebetulan...




Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...