Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



TaG fRoM cIk mImI

Saya mok bayar tag dari Cik Mimi tok eyy....Ahaks~ memandangkan mood bagus setelah di pujuk oleh bos, so dgn sukacitanya saya menjawab TaG dgn hati yg riang....Kah²....Dpt award lagi...Ahaks~


Instruction
1- Make a list of what you want on your birthday
2- The list should be 10 numbers
3- Post this image of this award to your posting
4-Give it to 10 friend of yours.


Saya peminat setia honda eyy....P mun xpat wish keta tok, keta sport skyline pun jadi laa...Ehehehee..wakakaakkaaa...=p



mun di berik pilihan mok juak wish handphone nok berstail daktok...eeheeheh....


Then, saya mok wish psp sbb saya suka men game...Leh ka hubby?? bowli ngn amek psp?? ekekekeek.....


Kakya,mun dah da family dikpun saya mok umah banglo besar tok...Dpt wish ka?? ekekeke....


Kakya mok bilit tidur saya romantik camtok...Hahahaaha.....


Eheheee....Gue mau ini sih....Ahaks~ bisa nggak?? ekekeke


Mok ada ruang tamu camtok...Eyy..eyy..best ya.....

Bila gik pat makey baju gaun tok ow??? tok saya letak sbg salah satu wish list saya boleh ka hubby??? ekekeekek...:D

Nok tok?? Ada boleh kaaaa?? EhEeE...:D

Lastly.....Kepingin banget mau ada baby serupa gini kok...Aikss....
leh masuk lam wish list nak?? leh ka sik??? EheeEe....=D


10 Penerima tag :-

# D@us
# Cik Si Pari²
# Amalive
# Wan hazel
# Misz Atiey
#Nonna manis
# Nurain
# Inn
# Cik Comel
# shafixx

post signature



Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

1 comments:

Wan_hazel said...

kak,,kmk dah wat dah tags tok,,camnie tok,,hahahaha..kira langasai lah oo,,hehehe,,mucuk eh,,,huhuhuhu,,,kak boh marah ah..

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...