Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Meniti hari² Indah Buatku

Erm.....Melayan lagu saat terakhir by ST12, memang jiwang abess.......rasa nak nangis pon ade gak...Eyy....eyy....Erm....Dalam meniti hari² dan saat² indah buatku.....Baru kini ku sedar masih ada yg syg padaku....Eww...eww....Ya Allah, aku bersyukur pada mu...Kini ku rasakan detik² kebahagiaan ku bersama insan yg sgt ku sayang....Aku bersyukur di atas kesempatan yg telah kau kurniakan buat ku....Terima kasih buat insan yg ku syg sebab caring sgt² kat aku....eww...eww...kan aku dah cakap, hubby aku syg kat atas like as i love him....Ahaks~ namun, kesyukuran ku panjatkan hanya buat yg Maha Pemberi Nikmat....SesungguhNya Kau la yg Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.............


NOTE : Cintaku Hanya Untukmu Sayang....



Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...