Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Award Lagi!!!


Aaaaaa....Lagi award from my blogger friend....Ahaks~ Award nih datang nyer daripada Sis Dida....Nice award yaaa....I Like It!! Aha...Aha.....Ehehehe...Terima Kasih di atas penghargaan award nih...Ceh, macam menang anugerah ler pulakss~! Ekekeke...wokeyh²....Ade syarat sebenarnye bila dah dpt award nih...Meh kita tgk ape syarat² nyerrrrr..........

i. mesti tempek kan ar...
# Dah tempek dah...Tuuu kat atas...Nampak?? ehehehe

ii. napa suka jadi follower ku..
# suka²....Sebab rajin nak baca org nyer entri...keh².....

iii. napa kamu suka kawan ma aku..
# napa?? Sebab aku suka kawan ma aku gak...ahaks~!

iv. nyatakan dalam satu perkataan about aku..satu ja..
lau mo baGi banyak2 pun boleh jua la...
# F.R.I.E.N.D.L.Y
( cukup eyh satu?? eheheehe)


Tertunai sudah kesemua syarat² yg di kehendaki...Ahaks~!




NOTE : Thanks kerana sudi bg award kat aku...Sukran yazillan.....ehehe




Photobucket

Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

2 comments:

Qhaseh DiDa said...

terima kasih keana sudi berkawan ngan aku ..hihi..ajar la aku cakap sarawk...huhhu

:: qaseh_abady :: said...

sama² kasih...Eheheeh...Boleh...jom kita belajar cakap sarawak...;)

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...