Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Malang Tak Berbau

Erm....Arinih penuh dgn kejutan.....Time lunch punye pasal la nih.....Actually, aku tak makan pun time lunch...Tepat jer pukul 1.30 aku dan staff bgegas nak jalankan tugas....Di situ laaa semua nya berlaku....Eyy....Eyy....Aku dgn 2 org staff aku excident....Ya Allah......Benar ler kata org, malang memang tak berbau.....Ni pon lagi bergetar seluruh bdn aku fobia dgn excident tuh....Nasib baik takde kecederaan yg serius....Alhamdulillah, Allah masih beri kesempatan untuk aku terus hidup....Cuma aku kesian tgk seorang staff aku tuh....Hope dia takde pape......Aku takde la cedera sgt, just terkezut jer sikit....Ade la alami sakit dada sikit...Mungkin sebab terlampau terkejut kot....Kepala pon ade pening sikit, tp aku tak sure yg kepala aku ade terhantuk ke tak sebab time kemalangan tu berlaku aku tgh dlm awang²an...Tak tau ler nak cakap cam mane....adeyy.....Cuma yg dapat aku ucapkan kata² syukur kerana Allah masih beri aku peluang untuk terus hidup....Amin....Semoga Allah merahmati kita semua....Mintak di jauhkan dari segala malapetaka....Dan mohon agar kita sentiasa di dlm jagaaan dan keberkatan Allah swt.....


NOTE : dada aku sakit eyyy....=(


Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...