Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Wanita Yang Kau Pilih


Herm......Actually, saja nak ceta sal lirik lagu...Kah³....
Lirik lagu "Wanita yang kau pilih" by Rossa....
Saya ariya sempat wak karaoke dedicate lagu ya special khas buat insan tersayang...
Dgn penuh khusyuk nya dengar saya nyanyi koh...Hua².....
Malu rasa hati gue....Ehehe....
P lagu ya nang ikhlas saya dedicated kan wat hubby tersayang...
Hope bila nya dengar sora saya dikpun nyanyi lagu ya,
hati nya rasa tersentuh dan dapat hayati lagu ya..Eheheee.....Wokeyh!
Bagi u all yg lom pernah or lom kalak nengar lagu ya jom kita sama²
share kat sitok wokeyh?! Ahaks~!




Cowi hubby, sora amek sik tantek tyme ya...Ehehe...
P hubby suka dgr amek lagu yg di nyanyi oleh rossa ngn agnes monica koh...
Untuk sik menghampakan hubby, amek nyanyikan juak lorr....
Terngangak mulut nya nengok mek nyanyi koh....Eheehehe..
Boh terkejut lak mek jd penyanyi hubby...Hahaahah.....

By the way, terima kasih wat hubby coz sudi jadikan
kmk insan yg bertakhta di hati nya.....

Kmk bahagia jd wanita pilihan nya....
Dan hubby adalah satu²nya insan yg mek syg sgt²....
Luv U.....Ahaks~!



NOTE : Ku Mohon Agar Kau Akan Tetap Menjadi
Kebahagiaan ku Buat Selama Nya......






Photobucket

Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...