Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Blog Kita Adalah Hak Kita!

Aie heh.....Saya da terbaca serangkai ayat...ye ke serangkai?? hahaha...
Adeyy....Ayat rah blog rakan blogger saya yg berbunyi lebih kurang camtok la
"Blog saya adalah hak saya, samada korang suka atau tak blog saya itu terpulang pada anda....
Tp bg yg suka blog saya terima kasih byk² dan bagi yg tak suka tu sila kuar dari blog saya!!! "
Keh³.....Ayat ya memang agak kasar kit bunyi nya p yala tek....
Da reader tok yg ngada² koh....Bena wak la.....
Sebab setiap blog ya adalah hak si author nya....Hua³....
memang patut wak pun kawan blogger saya ya wat ayat cam ya....
Da wak readers blog yg busy body ow....Eran mek....
Mun teguran membina ya sik la juak apa tek....
At least, pat k panduan kita memperbaiki segala kelemahan kita...
P mun da merik teguran unsur² yg boleh wak org sakit hati yala geram!!! hua²....
Apa² pun, blog kita adalah hak kita....Org lain xda hak untuk mengkritik....
Cuma hak readers adalah membaca dan cuba memahami apa isi² tersurat dan tersirat
yg cuba author ya sampai dan luahkan....
Sapa sokong????
Sila angkat 2 belah kaki.....hahahaah.....



NOTE: Memberi teguran biarlah teguran yg membina dan bukannya teguran yg mengejek...
Iyerkkkk~~~!!!!




Photobucket

Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...