Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Wajah Kesayangan Hamba


PeEwwIttt!!! Ahaks~! Boh cenyum² eyh...Malu saya...Ehehe...Tok la wajah kesayangan hamba, Nok tepi sekali k baju biru gelap ya ewh.....Ahaks~! nok tengah ya my father in law....kah²...Nok tepi belah kanan yg kazen hubby saya kot.....Gambar yg di kirim oleh my lover ari khamis ariya p sik sempat nak upload lam blog kotan ngembak hati yg berduka lara....Kah³......Encem sik my father in law??? hahahaha...Encem aih...Saya madah ngn hubby saya father nya encem alu diam jak nya....kah³.......K share jak lah ow...Lak da masa saya upload pic my mother in law ngn my brother and sister in law gik lak wokeyh?? Ahaks~!


NOTE : Ahaks~! k share jak...Eheee




Photobucket

Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...