Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Kad Kasih Sayang

Erm...ok sik ow??

Cam sik special jak upa..sik tantek :(

Tok isik dlm nya..lom gik nulis ucapan love² lam ya...keh²...

Kad kasih sayang untuk hubby saya dah ciap....sik tantek ow...P ya jak yg mampu saya wat sebagai tanda kasih dan syg saya untuk hubby...ekekeeke...2 hari 3 malam saya ngerja kad tok eyh...sik ngam buang...sik ngam buang...Tok lah nok di rasa da owtey kit laa....Eheheehe....Erm....

Tok lom siap mena....da gik mok di touch up saya....keh²....P sikpa la...Tok k ngeso ngn u all ajak...keh²....hope hubby gembira dpt kad tok lak, at least da juak k lekat kat tas meja nya nak ow...Ahaks~


NOTE : Kad sebagai tanda ingatan tulus ikhlas ku buat yg tersayang...




Photobucket

Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...