Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Ku Merindui Mu


Ahaks~! Actually saya tgh di datangi oleh angin kus² tok....keh³....angin yg bisa membawa ku terbang....hua³.....Saya winduuuuuuuuuuu sgt² ngn hubby saya koh....Gini nak molah tok??? erm....Eheheee....p sikpa la...padah org kin kita rindu kin asa hangat perhubungan ya....hui²...Hope hubby dapat rasa pa yg saya rasa....Erm....Saya suka eyh nengok pic tok....Pic yg leh wat hati sejok....keh³....Boleh nampak keakraban melalui genggaman tgn ya....hua³......Eyh...eyh....merepak saya tok eyh....P hati saya kuat mengatakan saya merindui....Merindui insan yg bertakhta di hati....Erm.....Aaaaa....


NOTE: Windu nya sgt²





Photobucket

Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...