Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Ekspo Mistik

Alahai omak.....2 mlm berturut² dah saya sik tdo eyy.....Mok tauk kenak?? Adeyy..Tatut nak ceta..P yala pengalaman yg paling saya takut untuk di gambarkan....Asa nya u all mesti tauk rancangan "ekspo mistik" nak mun bagi sapa² yg suka nengok astro ya....Aiyoyo...Sungguh menyeramkan dan sampey saat tok masih segar dlm ingatan dan fikiran saya....Mun nak srh saya join daknya untuk kali ke-2 memang saya nolak....Hanya Allah jak yg tauk gini perasaan tyme ya koh....EeeeeEEEee....Sampey susah nak lelapkan mata bila situasi ya terbayang² dan tergambar bila saat saya pejamkan mata....hui³.....

Mesti u all sik faham pa nak di repak oleh saya tok...Ekekekee....Adeyyy...P sekpa la..Bagi sapa² yg pernah tgk siaran "Ekspo Mistik" ya nya mesti faham pa yg pernah saya lalui...Melalui pengalaman ngekot crew daknya ngubat hamba Allah yg di dalam kesusahan....Ahaks~!

Semoga kita semua sentiasa di dalam perlindungan dan jagaan Allah drpd jin² dan syaitan² yg berhasrat untuk menyesatkan kita....Solat wak adalah benteng untuk kita mempertahankan diri...So, saya bukan berhasrat untuk mengajar atau berhasrat untuk tunjuk alim dan sebagai nya tp adalah sebagai nasihat dan sebagai tanda kasih kpd kita sesama umat Islam supaya sik sesat dan sik terpesong....Mudah²an kita semua dalam perlindungan Allah S.W.T...


NOTE: Tunaikan lah tanggungjwb kita sebagai seorang umat Islam....
Moga allah melindungi kita semua...>..<





Photobucket

Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...