Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



BUZYBODY

Aih heh....Gago juak manusia ya.....
Pahal ka gago nak jadi pemerhati blog org...

Mun dah sik suka boh la gago nak masuk blog org..
Tang main jak jauh² sia...Udah lah rasa drik ya perfect ilak...
Better boh buzybody sal hal org lain leh sik...
Org bagus ka sik, baik buruk perangai org biarlah nya ngn hal nya,
so kita tang jaga jak la rumahtangga drik kita pun sia...
Gago nak ngajar org...Iyerk~!Apa kah???Ko sapa nak ngajar² org???
Bukan sik boleh terima teguran p cara ko ya dah melampau aie....
Ngada², maacam ko best ilak...Keh³.....
Bagi "someone" yg gago nak maca entry ya...
Rasa saya entry dlm tok langsung

sikda kene mengena ngn "drik ko ya"...Saya cadangkan gus sik payah masuk blog tok..
Saya pun sikda jemput ko masuk blog saya tok...Buang karen jak....
So, jln terbaik dan langkah terbaik biar kita dgn hal kita masing²...
Saya sikda menjemput dan ngupah ko untuk mengkritik atau menggagokan
drik ko untuk nengok², maca² dan yg paling penting nyemak spelling entry dlm blog saya tok...
Sik pian saya nak melayan....
Mun da hasrat nak nyemak spelling or what ever jak la,gus mintak kerja jd cikgu nun....
Kah²...Dpt juak pahala memberi ilmu ngn org yg memerlukan....
Gago ada jak nak masuk blog org, sak juak nya ya penganok...
Sik nyedar drik nya pun...Huhuhu...
Ip ko ya saya dapat ngesan laa walaupun ko sik letak
nama ko kat lam blog tok....Boh madah ngn saya palak
ko dah stuengg....wakakakaa

GAGO JAK!!!

NOTE: Tolong ukur baju bdn dikpun lok...
Mun saiz baju bdn dikpun gik lom betul gus jgn gago nak ukur baju di badan org wokeyh!




Photobucket

Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...