Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Berakhirnya Minggu Yang Busyyyyyyyyy

Jeng! jeng! jeng! Berakhir dah minggu saya yg busy.....Tinggal minggu untuk honeymoon gik pastok....Malam tok bermula lah ayat² cinta.....Kah³.....Sikda lah, saja nak release tension sebenarnya....Mengosongkan semua pa yg terbuku di hati tok dgn aktiviti yg sehat memandangkan esok dah bermula cuti umum nak ow.....Adeyyy.....So,jawab nya sikpat la nak update blog untuk 4 hari ya bermula mlm tok.....Aaaaaaa....InsyaAllah, mun da masa terluang mok juak mengupdate blog lak p sik janji ler owh......AaAaaAaAaa.....Pagi tok pun saya senang hati kerana dah tertunai satu tanggungjawab di mana saya datang kerja awal....Yeah!!! pekerja yg cemerlang...kah³...Ukan pa, marek bos da nyebut camya bah ngn saya....Kuang³.....Eheheee....Adeyy....Saya awal setengah jam dari waktu pejabat...P sikpalah sik payah nak susah hati kan sebab dah dtg awal...Gus ler dtg awal dari dtg lambat...Eheheeee....Wokeyh! saya pun sik tauk pa yg di rapu oleh saya tok...So, udah² la baca entry saya untuk kali tok owh...Makin jauh dah saya merapu tok, al maklum lah otak gik segar bugar.....kah³.....Adeyyy....Wokey ler, lak nyambung gik eyh....eheee.....


NOTE : Hari² yg sukar berlalu pergi





Photobucket

Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...