Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Award Khas Untuk Semua Followers


Wokeyh~! untuk penghujung bulan April nih,
saya nak kasi award buat semua followers saya...
Sudi² la ambik award ni eyh...Khas buat korang....Ahaks~!
Rules dia senang jer.....Simple...Ehehehe.....
Saya tak nak ler bebankan korang....Ehehehehe....
So, ini rules yg saya telah buat untuk korang b4 nak ambik
award sebagai hadiah pemberian dari saya nih....

RULES ;

# 1 . Korang kene tempekkan award nih kat blog korang
( seperti biasa la erk...Ahaks~!)

# 2 . Then yg kedua MUSTI jawab soklan cepuh emas nih;

* Ape pendapat korang pasal Qaseh_abady???
* Nape suke berkawan dgn Qaseh_abady??
* Ucapan korang khas untuk Qaseh_abady??

Tu jer soklan nyer....MUSTI jawab eyh....Ahaks~!
Akhir kata terima kasih dari saya untuk semua blogger
yg sudi followers blog saya nih....

Ahaks~!


NOTE: Terima kasih di atas sokongan korang semua...(",)

p/s: Pastikan u all double klik pada award dahulu sebelum save as pic tu....thanks~



Photobucket

Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

1 comments:

GadisKasutConverse said...

Terima qaseh krn sudi memberi.sgt2 menghargainye.he3..

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...