Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Mai...Mai...Award Mai....

Ahaks~! award lagi....lai..lai...award mari...mari.....
Wokeyh! tok datang nya dari Sis anna.....
Kira di tujukan kepada saya ler tek....
Ehehehe....By the way, makasih ler sekali lagi eyh....
Pemberian dari u all amatlah saya hargai dan di
dahului dgn ucapan ribuan terima kasih....Kah²...
Dah bunyi nulis surat mintak kerja dah bunyi....hui³...
Wokeyh~! tok saya nampal award nok di berik oleh sis anna tek....


Makasih ya.....Saya amat menghargai pemberian u all...Ahaks~!
Jap, nak berpantun jap...hahaaha

" Kalau ada sumur di ladang,
Boleh ka saya menumpang mandi,
Kalau ada award yg dtg,
Sudi²kan lah beri lagi!!! " hua³.....


NOTE: Thanks yaaa friendss (",)


Photobucket

Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...