Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Teruk Na Wak Eyh

Aarghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Teruk na line internet aritok...
Satu kerja pun sik leh buat gara² line sik berapa bagus....
Kejap connect kejap disconnect....Geram na eyh....
Ish!!! Mok jengok blog pun terpaksa refresh 4-5 kali gik juak blank page....
Ish!! Pahal line internet teruk ilak tok?? adeyyy heh....
Kin slow la molah kerja camtok....Mun slow melambak lah jwb nya kerja...
Adeyyyy....Tok yg bikin kepala pusing tok....Adeh heh....Dah nyawa lapar tok...Huhuhu....Adeyyy....Kembali ler normal wahai line internet....
Saya nak nyiap kerja cepat² tok...Blog pun perlu nak di update....

Adehh....Adoi.....Adush...adesh.....Adeyyy.....Ewww...ewww....Erm.....
Arghhhhh!!!!
apa ka motif saya panjang alu mengeluh tok ka?? kah³....
Saya di dalam ketension"nan".....Adehhh...Ape nak jadi....
Ape nak jadi...Sampai sekarang tak buat kerje lagi...Keh³.....
Berlagu indah saya....Adehh...Perut pun lapar.....huhu....
Ada sapa² mok derma makanan tuk saya bekpes pagi tok ka??
dah nya ngidam indah tok...Tang tiba² jak asa mok mamam nasi beriyani....Yummy².....adeyyy.....nasi beriyaniiiiiiii.....ayam gorengggggggggg....adeh....Nyaman ya eyh....
Di saat mok melepaskan tension tok musti sedap mun mamam nasi ayam.....
yoh!! nyaman tuuuuuu....Mee sizzlinggggggg....adeh....
Nak satu.....Boleh?? U all spon mek leh sik?? ekekeekek....
saya lapar sgt².....adeyyy.....aduhh......adeh....adush......
Mamammmmmmmmmmm........
mok mamammmm....Mun ada hubby saya kat sitok kan best....
Pat wak nya bawak saya gik mamam...adeyyyyyy....sedap tuuuuuuuuuuu.....
adush~ Internet, bila gik line ko mok bagus tok???? adush~ adeh....adeyyy....adoiiiii....adush...adoyai.....
mengeluh lagik!! ewww....ewww....



NOTE : Asam garam kehidupan.....




Photobucket

Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

2 comments:

MaMa Echa&Umar said...

sabar cik qaseh..cik angah pun mengalami masalah yang sama... ;(

:: qaseh_abady :: said...

Yo ler kan....slow sgt²..ish³...nasib badan...keh³

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...