Sign rah guestbook


MENITI HARI BAHAGIA

Carik Jak Sia


Qaseh_Abady Blogspot



Ngantok Eyy.....

Pagi tok masuk jak opis alu bizi saya eyy...Adoyai...Alu sik sempat nak sarapan eyy...Dah ngantok mlm tek aher da jak tido kotan dad saya ngembak anak murid nya practice hadrah...Adoyai...Dah anak murid dad saya ya nakal² ya...Cakit tinga saya nengar bunyi kompang di tukuk dak nya...Adoyai...Lapar jak asa...

Mun mamam tok, dah kenyang terus nak tito asa tok..Wakakaka...Adoyai...Merepak jak saya tok ow...Adoh heh...Nasib pastok dak staff ada kerja luar..Aman kit saya lam opis tok...Eheheh...sik yah nak dgr daknya bising, membebel...Saya kerija sorang lagi bagus...Ahaks~



NOTE : Ngantok eyy....

post signature


Mengetahui sesuatu dan memahami segala sesuatu adalah lebih baik daripada mengetahui segala sesuatu, tetapi tidak memahami sesuatu.Terima kasih di atas komen anda

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen ada...